Jumaat, Februari 26, 2010

make it clear

oke, ini pasal tambun oke.
dah selesai kan?

baiklah baiklah.
saya tak gi, saya dah dapat balasan dengan melihat keceriaan saudare saudari semua.
dah puas di tag dan dikutuk, saya hanya redha menerima takdir yang tersurat.

ouh, sadis sungguh.

Saya rancang untuk family, bagi korang happy. saje nak satukan family pabile di hujung minggu yang kadang kadang sangat membosankan. jadi, aktiviti mandi diadakan untuk memberikan kegembiraan kepada semua. tetapi, kebaikan saya disalah ertikan.
semua mengaggap yang saya hanya penduste. huh!

hahaha. STOP STOP berdrama oke. saje jeh nak emosi. okela, mintak maaf kepade semue sbb org yg dianggap merancang ni tak pergi. tapi, kite masih ade the next time kan. klu ade rezeki, kite pergilah lagi.

cepatlah saudareku! mane gambar yang nak di upload? hari hari bukak blog, tgk kosong je. post lah pape. update la selalu. barulah meriah. baru aa semua dapat berhubung.

setakat ni saje.
p/s : upload gambar tambun cepat! kan aktivito keluarge tuh.

by,
SYAZA SANTEK

2 ulasan:

  1. za jgn lew wt ayt sedih mcm 2.... huhu... terasa smpai ke tali pusat... kah...kah... 2 la yg slh ertikn tukang rancang... (sokong sdare sndri)... x pe la nti set len tp kli ni tegaskn dri anda utok trut serta jga ye...

    BalasPadam
  2. haha. kazyani, mesti aa sedih! :( ngee
    SYAZA

    BalasPadam

mari-mari..
berbicaralah jika mahu :)